might make a comeback ?

Det har börjat gro en liten fundering i mig. Skulle man dra igång denhär gamla rostiga bloggmaskinen igen tills jag ska till danmark i sommar, kanske?

Denhär bloggen startade jag när jag flyttade utomlands till spanien "själv" för första gången 2008 (Dublin 2007 är ett kapitel för sig, eller borde jag kanske skriva en hel bok om det en vacker dag), iaf ung (hur kan det ha gått SEX år redan?!) och ängslig i behov av att skriva av mig, och få peppande kommentarer ;) vilket jag såklart fick ♥ de som varit med från början kan nog hålla med om att jag förändrats sedan dess, precis så som att resa ska göra med en :) (alltså både resor med typ flygplan, men även själsligt och med andra erfarenheter)

..sedan har det såklart varit uppehåll (som den periodare jag är!) mellan bloggperioder och hemvändor och av både roliga och tråkiga anledningar, men ändå har den varit med mig som ett bollplank de stunder då jag inte haft nån annan. Tillsammans från spanien till tyskland och andra ställen, från jobb till jobb, lärt känna nya vänner, genom olycklig kärlek, och lycklig. Att sedan kunna titta tillbaka på det man upplevt, firade födelsedagar, bilder, knasiga funderingar och livsviktiga sådana, är ju bara så himla... sjukt!-att man liksom kan skickas tillbaka i tiden och komma ihåg PRECIS hur det var då. Det är nyttigt tror jag. (och bra för en som jag med typ alzheimers light). Och, dessutom, jag har ju känt mig lite kreativ på sistone.

Så, (nu har jag övertygat mig själv) så får det bli!  Är ni med mig?

 

Aarhus Universitet ↑ pepp-pepp!
 
 
 
 puss,

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

I'm with You friend :) puss

2014-05-15 @ 20:52:34
Postat av: Malin

Trodde du aldrig skulle fråga ....
JAJAJAJAJAJJA
:D:D:D:D

2014-05-20 @ 15:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0