..and we're off to a flying start

God morgon! Trots att jag legat vaken sedan typ 4 pga glada fiskmåsar så känner jag mig glad i hågen idag, och detta grundar sig i att;

  1. Jag trodde jag hade en deadline idag, som vid närmare undersökning visade sig vara först imorn!
  2. Idag kommer mina efterlängtade kompisar hem från USA!
  3. mitt riiisiga hår ska få en välbehövlig update nästa vecka när jag ska få hårmodella
  4. solen skiner!
  5. jag har ny snabb jacka
Så nu skall jag ge mig ut på en liten promme så jag vaknar till innan jag ska till skolan.

här, morgon-smail. snabb jacka & risigt hår som snart skola vara ett minne blott, tjo!
 
puss,
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0