framme!

blev upphämtad i regnet kl 01, vi turades om att köra och berätta om oss själva :) regnet lättade, det gick bra att köra fastän jag tog mig an mastigt körpass 02.30 - 04.30. inte ofta man får se soluppgången framsusandes längs tomma vägar!
 
vi kom fram fortare än jag trott, och sedan kunde vi sova i solen på däck på färjan som tog 4 timmar. väl framme i århus blev vi bjudna på mat och öl, snackade med andra deltagare och tog sedan en promenad till stranden. århus är fint! nu packar jag upp och ska snart krypa till kojs- hoppas tre ganska sömnlösa nätter ger resultat ikväll i massa god sömn!
 
visst är det så skönt när man oroar sig och sedan blir allt så bra? (note: kom ihåg det!!!)
 
peace!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Fin bild, och skönt att allt gått bra. Men det visste jag ju att det skulle gå, bra altså!! <3

2014-07-03 @ 22:44:24
URL: http://grejenarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0