early bird

god morgon.
 
så härligt att starta dagen med nystävling. det är ju skönt att nysa, men inte oavbrutet? Passande att bli sjuk lagom tills man ska åka bort. Hostar och kraxar som en kråka. Jag trodde bara jag hade ont i halsen efter midsommarhelgen och mina snedsteg med cigaretter, men nejdå- nu har jag dragit på mig en full on förkylning. 
 
Den skulle nog botas lätt om jag kunde sova ordentligt, men det kan jag inte. Sa till L att "jag behöver nog börja med yoga" och han svarade att jag nog "behöver börja gå upp tidigt och göra nåt vettigt under dagen för att bli trött". Så nu sitter jag här. Väntar på té. vad är vettigt att göra kl. 06.30 när man legat vaken sedan 04? Känner att nu, nu skulle jag kunna sova....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0