då kör vi då!

Tjena resedagboken.
 
jag packar. jag suger på att packa. Har ni nån gång åkt på en resa och inte vetat vad som kommer hända där? visserligen vet jag ju för en gångs skull hur länge jag kommer att vara borta, så jag kan ju räkna mina strumpor.. men. Jag menar, kommer vi festa, klubba? hänga på beachen? ska man vara fint klädd på universitetet? kommer vi sporta & hurta något? kommer det vara varmt eller kallt?
........... bäst att ta med ALLT, right?  
Nej, just det, vi åker ju 3 tjejer i en liten bil, bäst att begränsa sig då....
 
 
suck! puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Hur gick det med packandet? Puss

2014-07-03 @ 22:40:40
URL: http://grejenarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0