count down

happ. då var det bara att vänta. packningen är till 99% klar och det är 6 timmar kvar till bilen kommer och plockar upp mig. tråkigt väder, men bara det inte blir mer regn så ska det väl vara okej att åka bil hela natten. vi ska haffa en färja i varberg kl 7.30 imorn bitti. det är 40 mil dit. sen ska vi åka färja några timmar, och så några mil till. Undrar om vi kommer att ha mycket att prata om eller om det blir en tyst, lång bilresa. ångrar att jag inte sov mer i natt. tänk om jag blir trött när det är min tur att köra? nu ska jag kolla igenom packningen en sista gång å sen gräva ner mig i soffan med L som jag kommer att sakna sen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Safe trip! Det kommer bli super 😘

2014-06-28 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0