seks

redan helg! idag har jag vart så sliten som jag alrig förr vatt tror jag. usch. och. fy. alltså,

men ja, det var ju också så att jag blev ute till kl 12.... och då menar jag INTE midnatt!!!! utan att vi altså festade hela jävla natten, småtimmarna och långt in på dagen. vi var på klubb, sedan träffade jag jävligt RANDOM folk som hade en båt, så blev det efterfest i hamnen med bad i havet bl.a.. men asså, så länge håller man ju bara inte på (!!!???)
 
seg dag med lite grillat här på internatet på kvällen. 

mamma å pappa var här i dagarna två, så jag har inte haft tid till uppdateringar, men imorn hoppas jag på en lång, skön, lugn, pigg och fräsch söndag, så då kanske jag kan ladda in lite bilder :)
 
 
herre. gud, alltså.
 
nu blire film, om ja inte somnar på stubben! hejs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0