flott

asså. det är ju så flott här så man hinner ju bara inte blogga.

idag for vi på tur till skagen. först försov jag mig o vaknade 10 minuter innan bussen skulle gå. men så fick jag  frukostpaket av världens bästa kursare, och när sedan bussen kom (en halvtimme försenad, mañana mañana, liksom) så satt jag å lyssnade på musik och sov jag en stund, tills jag märkte att hela bussen sjöng Du gamla Du fria.

för vi hade fått nordiska sånghäften, åså sjöng vi en massa, och dom bjöd på öl. så kom vi till skagen och åt världens godaste fisk å räkor å annat å drack fint vitt vin, å allt bjöd dom på.

sen gick vi på museum och sedan gick bussen vidare. vi kom till en öken, eller asså- det var som en enorm sandstrand som aldrig tog slut, och där åt vi ännu mera goa räkor å grejer på smörrebröd- vilken go dansk uppfinning! 
sen var det dags för busset att gå hem. och då fanns där evigt med öl som dom bjöd på, och vi sjöng å åkte genom danmark som är så. fint. 
 
nu har vi kommit hem. vi kollar på fotboll och så kanske vi ska ut sen.
 
i övrigt så läser vi dikter å förlänger livet.
 
egentligen asså. låt aldrig detta ta slut!
 
puss å hej, nöjd tjej
 

Kommentarer
Postat av: Dj

Så roligt att höra att du trivs och har det kanon :*

2014-07-13 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0