TWO.

2 dagar kvar. idag blir det väl mer packa+städa. kanske ska gå å köpa tågbiljetter också.
hoppas även bli av med denna ständiga ångest över gymet som typ försöker lura av mig pengar idag också. ska ta hjälp av min chef. usch- att man kan hata pengar så mycket på samma gång som det är så bra att ha!

har tänkt lägga upp denhär bilden ett tag, den dagen jag inte hade nån bra bild eller nåt vettigt att blogga om, så här kommer den -tyvärr kommer jag inte ihåg varifrån den är, men asså. hur. snyggt. får. det bli?
jag gillar hatten, håret, henne, halsbanden, toppen, armband, ringar, skor ! gud, asså- transformera mig ;)


i leave in two days. today i'll clean and pack some more. hopefully i'll come to a conclusion today, with this damn fitnesscenter wich is trying to take my money. i'll ask my boss for help.
wouldn't mind at all looking like this girl. I love everything about the picture.



Kommentarer
Postat av: lola

too skinny!! sorry det blir inget ;)

2012-05-14 @ 09:16:51
URL: http://lovisas.tk/
Postat av: Anna

BYXORNA! jag vill ha byxorna!

2012-05-15 @ 22:12:20
URL: http://abananna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0