-WHYYY..?!

alltså, sedan jag landade har typ allt gått fel för mig;
  1. jag landar, & vill sätta på tysk-mobilen. woops, ingen PINkod, ingen PUK-kod, lappen spårlöst borta.
    vad gör jag nu - MOBILLÖS?

  2. jag hittar inte mina hemnycklar. 
    (okej,efter panik och rafs i väskan så va dom ändå där- men ändå- känslan)

  3. går mot min cykel för att åka och inhandla internet-påfyllning. PUNKA på cykeln. 
    hur löser jag det?

  4. PROMENERAR för att handla internet. frågar kassapersonalen extra efter 15 euros 1-månads-internet-påladdning

  5. kommer på att jag inte har 15 euro på mitt tyska konto, så jag får ta mig till en bank för å ta ut lite på varje kort- TATTIGT värre.

  6. går hem igen. provar internetet. har fått FEL internet-leverantörs påladdnings-kod.

  7. promenerar TILLBAKA. (tilläggas skall att det är 26 grader och as-kvavt i luften = GENOMSVETT) 
    meeeen. dessa kontantkort är det självklart ingen bytesrätt på. BRYTER IHOP.

  8. får vänta ca 45minuter på en chef bland folkmassor- ALLA handlade där och då.
    hade svårt att förklara mig, men till slut fick jag byta!

  9. kommer hem igen - laddar på internet"pengarna" - men råkar sedan välja 24-timmars internet istället för 30 dagars, = nu måste jag slösa 2 av dessa 15€ varje dag i en vecka, ist för att fylla på 30 dagar för 15€ på en gång, 4 ggr billigare. FUCK.

  10. ensam, ledsen å förstörd vill man ringa sin kille = men SOM HAR EN TRASIG MOBIL

  11. Kom precis på att jag glömde laddaren till den svenska mobilen hemma................

    JAG GER UPP.


  1. cant find the PIN nor PUK-code for my german phone.
  2. couldnt find my keys - panic - but then i found them
  3. my bike got a flat tire
  4. had to WALK to get an internet-coupon to charge my internet
  5. didnt have enough money (15€), so had to walk far to a bank to get a little from each of my accounts to afford the fucking shit. low life
  6. i walk back home. try the internet. I got the WRONG one - code didnt work
  7. i walk back again - 26° and i'm sweating. of course i can't get a refund. i BREAK DOWN
  8. have to wait 45 minutes for the man in charge, and it was FULL of people- but finally i could change!
  9. i come home to try again- but instead of choosing 30 days internet, i click 24hours internet, which means  have to spend 2 of these 15€'s per day for  a week, instead of just buying 30 days at once, 4 times cheaper.
  10. just realized i also forgot the charger for my swedish phone, in sweden.................
  11. lonely, sad and fucked up i feel like calling my BF..-.. WHO'S GOT A BROKEN PHONE

    I GIVE UP.

Kommentarer
Postat av: Malin

<3

2012-05-23 @ 07:12:12
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0