Backstreet Legends

hola muchachos.
galet igår. blev typ kär, igen. haha. en sak jag inte fattar- när vi lyssnade på Backstreet Boys för FJORTON år sedan, så va vi ju inte speciellt sexuella av oss, väl? men nu- asså jag känner passion! De borde byta namn till Backstreet Legends. det var en grym konsert faktiskt, dom gjorde en supershow. Nick var iofs överdriven å gick antagligen på E, å Kevin va inte ens med. men Brian min gamla favo, skuttade runt med sina glimtiga ögon å var rolig mest hela tiden.. aah, killar med humor.. ;) new Kids on the Block var ju där också, och en sak är säker: mark wahlbergs brorsa är het. hihi. nu får det va nog med östrogen här.

När vi skulle ta oss till koserten missade vi först tåget (deja vu), och sen höll vi på att missa även nästa. att tilläggas skall, att vi stod på rätt pering vid rätt tidpunkt vid båda tillfällen- vi lät bara tåget åka förbi. hrm. det var 28 grader varmt igen och galet med folk- med de vare värt!

har fotat & filmat- kommer upp vid senare tillfälle. nu äre fredag å jag är på jobbet. med bara en hint av tinitus. FEM DAR TILLS JA KMR HEM! Trevlig helg!




The Backstreet Boys are now Backstreet Ledgends, i'd say. I'm at work now, after an awesome last night- with just a hint of tinnitus as a reminder ;) it's friday and i'm going home in 5! Grrrreat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0