fars & mors helg.

Mina fina mamma och pappa har precis åkt härifrån tyskland nu, efter en jättefin helg med långa sommarnätter och mycket tankar. glada som ledsna. Jag är så glad att dom kom, då jag känt mig lite ensam. Det är svårt att va själv ibland.
Idag är det mors dag i sverige, och jag tänker på hur starka och fina dom är, våra mammor. samtidigt också på hur förgängligt allt är, och att vi borde uppskatta varandra mer, utöver en dag som denna. alltid & för alltid
2 fina mammor, mostrar & systrar.
mum & dad just left after a good and well needed weekend here in cologne, i am so happy they came since i've been a little lonely lately. mothers day in sweden today, got me thinking about our strong and beloved mothers, that we should apprechiate more
Mina fina mamma och pappa har precis åkt härifrån tyskland nu, efter en jättefin helg med långa sommarnätter och mycket tankar. glada som ledsna. Jag är så glad att dom kom, då jag känt mig lite ensam.
Det är svårt att va själv ibland.

Idag är det mors dag i sverige, och jag tänker på hur starka och fina dom är, våra mammor. samtidigt också på hur förgängligt allt är, och att vi borde uppskatta varandra mer, utöver en dag som denna.
alltid & för alltid

2 fina mammor, mostrar & systrar.



mum & dad just left after a good and well needed weekend here in cologne, i am so happy they came since i've been a little lonely lately. mothers day in sweden today, got me thinking about our strong and beloved mothers, that we should apprechiate more.


Kommentarer
Postat av: maja

<3



vilket väldigt fint inlägg.

2012-05-27 @ 18:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0