6EXXXCITEMENT

Som vanligt blev det ju mer än ett glas vin igår. Men det var så mysigt, att det är helt värt huvudvärken eller tröttheten det må frambringa idag. Vi satt på Barracuda, sippade cocktails på tjejvis å snackade skit, också som bara tjejer kan! Kom väl hem framåt 1 kanske, så inte helt okej när jag ju började 8 i morse. Men jag har bunkrat upp här, med energidryck, ostfrallor, cola, kaffe & paracetamol, så jag ska nog klara mig!

Ikväll ska vi på Backstreet boys, och jag kan ärligt erkänna att jag känner mig sådär nördigt, fan-igt, tonåring-t överlycklig, HAHA. Okej, 10 år för sent kanske, men nu ska jag äntligen se dom!

Också, bara 6 dagar tills jag kommer hem! WOOOOOOP.

Det är här vi hänger ↓ so we must be the "young & hip party crowd" HAHA


Had a great time with the girls last night. Came home pretty late, but I don’t mind the hangover I might have today, it was totally worth it!
Tonight is the Backstreet Boys concert, and I feel like thirteen all over again. It might be 10 years too late, but now I finally get to see them! Also, just 6 days til I go home - WOOO

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0