HYPE. HYPE.

Värst vad jag bloggar nu i dagarna!

Jag känner vårkänslorna pirra, så nånstans måste jag väl få utlopp i guess.

Har mailat h&m kundservice, ringt postorderkatalogen, fyllt i frågeformulär på hemsidan, efterfrågat den på internetforum(!), googlat. Kan jag få info ?

Borde dom inte langa ut hela vår&sommarkollektionen i butik typ nu, öh- våren är väl i full gång vad jag förstår ellä? Varsågoda att hålla ögon öbna.



Annars; kan hända att jag överkonsumerar kaffe. Kankse är därför jag är såhär hyper? Kom nyss på mig själv att ta en espresso, i kaffemaskinen. Följt av ännu en espresso (okej, en dubbel espresso är ju en känt begrepp).. men det tar inte slut där. En dubbel espresso är ju lite starkt. Så jag fyllde på med en vanlig kaffe också. För att fylla upp koppen liksom. Hehe, dö av hjärtsprång?

ikväll, GNTM hos lena. Jag ska gå hem till henne efter jobbet och låna hennes dator+internet, så vill ni skypea finns jag tillgänglig då! Ska också lägga upp en fin bild som jag tog igår. Eller mer cool kanske. Önskar jag kunde va ute & fota mer! Hur som helst,  sen blire modellbedömningar i över 2 timmar. Värt ju, tyskland gillar sina nästa topmodeller-  och vi med!


Och imorn är det fredaa! Wuup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0