snöggh

happ. första 2 timmarna på jobbet: 1 samtal. ETT. går segt.

cyklade till jobbet i morse. svishade fram som en vårvind! dom har ett superkoncept till cykelbanor här i köln. inget cykla i trafiken bland livsfarliga bilar eller trängas med fotgängare som går på fel sida, åt fel håll, i fel fil.

Istället sträcker en lång slingrande rödorange bana ut sig längs gator och torg, bara att följa! en sann fröjd för en enkel cykelturs-älskare! och de enstaka tillfällen man måste ge sig ut på "gatan" så följer den orangea stigen med, som en säkerhet som alla kan se- här står jag med min cykel, bilar är hårda, människor på cykel mjuka! :) så, dessa får dagens thumbs up av mig! :)

nästa tummupp; jag känner mig snygg idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0