Ledsen, uppdatt, date?

Jag är ledsen för dålig uppdatering. Sedan flytten har jag som sagt inte haft eget internet, så under helgen blev det lite internet-torka. Haft en trevlig helg dock, och är nöjd med nya lägenheten. I fredags tog vi det lugnt hos lena, då stackarn jobbade sent.

På lördagen steg jag upp ganska tidigt och avnjöt en starbuckskaffe på tågresan till ikea. Spatserade runt där själv i några timmar. Fick tyvärr ingen semla, men däremot en varmkorv! Och så köpte jag skorpor också J fixade lite grejer till lägenheten, inget speciellt- bara lite filtar/koppar/badrumsmatta m.m.. På eftermiddagen gick jag och lena till gymmet och körde skiten ur oss, det behövde vi! Jag signerade upp mig på ett medlemskap, pepp på att börja regelbundet!

Lördagkvällen spenderade vi på mitt golv (har mjuk matta, men ännu ingen soffa) med kebab, sushi och boxningsmatch på tv. Lena var kär i en fighter och jag (aggro som jag är) var inte sen att hänga med i svängarna. HIT HIM. HIT HIM YOU FUCKING FUCK FUCK!
Det var trevligt, och ännu en nykter helg avklarad.

På söndagen fyllde världens finaste syster 21 hela år, och jag är så ledsen att jag inte kunde vara med och fira. Men, jag har gjort ett smart drag och bjudit hit henne, hihi. Förhoppningsvis får vi en systerhelg framöver så småningom, att ta igen allt vi missat!


Så har en ny vecka börjat. Kanske inte hel-bra heller. Kan inte skriva allt här (p.g.a. stalkervarning?) men det har med konlalatraktlala & pelalangarlala att göra. Jag. Är. Så. Tralalrött. På detta. Varför ska det alltid krånglala med sånthär? Okej, egentligen är det ganska Okej, men man hamnar ju såklart lite i underkant när man precis betalat en resa utomlands, och då är man inte beredd på varken extra utlalagifter, lönelalasänklalaningar eller ja. Skit alltihop.
och just det, gym-medlemskap, tyvärr- hejdå.

Självklart har man mer hemlängtan vissa dagar än andra. Just nu vill jag bara ha fredag. ALDRIG har en fredag känts så avlägsen trots att det är snart.

Ikväll ska vi äntligen, verkligen, flytta hem min soffa. Och förhoppningsvis  fira in den med pannkakor och ett glas vin. Kunde nog inte behöva det mer, just nu.

Ni ska veta att ni är. Sjukt. Saknade. Och jag tänkte fråga om ni skulle vilja ta en låååång fika med mig 5:e eller 6:e april? Jag frågar nu, för jag vill inte höra ursäkter sen ;) ärligt, jag drömmer om att bara sitta uttråkad på ett jävla café i timmar, med mina bästa vänner.


Kommentarer
Postat av: http://lovisas.tk/

<3

2012-03-06 @ 20:29:04
URL: http://lovisas.tk/
Postat av: Limpao

Fika!Ja!<3

2012-03-07 @ 21:23:44
Postat av: mackis

mattan!! jag har skrivit upp fika med mattan den 6 april!! Jag är ledig då!!!

Känner att vi ska fika på "kaffe latte" tror du att man kan abonnera lädersofforna??=)

Få tillbaka "håltimme hänget" kännslan från förr=) ahaha



PUUUS

2012-03-08 @ 09:45:30
URL: http://mau.blogg.se/
Postat av: m

kul m träning o alkoholfritt, tycker jag.

Kommer du t sthlm nått dåååårå, så jag ska skriva in dig i la almenack här?

PÖSS

2012-03-08 @ 14:34:23
Postat av: Sariz

Ha världens underbaraste fredag imorn <3 eller ja, hela helgen så klart :)

2012-03-08 @ 20:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0