tillbakakaka

är tillbaka efter en liten semester här med mitt ♥, följt av en vecka i svea. sporadisk uppdatering, i know and im sorry, men här kommer en liten sammanfattning! fick besök förra onsdagen på sveriges nationaldag...
...
...
...
... oooooch började precis leta efter min kamera, men inser att den är borta. I.G.E.N.

jag borde inte få ha nån kamera. fucking jävla skit-jag.

å nu har jag ingen lust att skriva en lång å tråkig sammanfattning, utan bilder :(

fastän man är en sån som ofta tappar bort sånthär av vikt, så gör det inte mindre ont.
kanske är det ännu värre, jag känner inte bara mig ledsen över att inte ha kameran med bilderna, utan även ett intensivt självhat, hurfan jag kunde låta det ske igen :(

vi var iaf på zoo, åkte linbana högt över ån, såg en naken gubbe i en pool däruppifrån, hade bbq på min balkong, och var på strippklubb........ men.... det var väl inga bilder värda å se eller???

SUCK. FML. godnatt ffs. ><
was gonna write about my last week+, but just realized i've lost my camera and can't show you the photos i've made. there was pictures of us in the zoo, riding the "cable railway"? ( ?- I googled..) high over the river, where we also saw a naked man, and later had a barbeque on my balcony (not with the naked man though) aaaand later went to a strip club, with a lot of naked women.
but, hey- who wanted to see those pics, ey? >< me. so. angry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0