volume 2 ►►

När mina fina föräldrar lämnat mig, blev det tomt. som tur var hade min favorit Bruce Springsteen konsert i krokarna, så efter att först ha åkt till fel arena, dit jag lurade med mig lena (då önskade vi för en sekund att vi hade haft smart-phones) så tog vi oss rätt och hängde hela kvällen på en stor gräsmatta, tillsammans med massa andra som kommit för att lyssna. 
Vi drack öl och sjöng lite, kirrade teeshirts, och efter konserten fick vi sällskap på filten av ett gäng 50+:are som vi snackade skit med. 



Under kvällen hann jag tro att jag först tappat bort/blivit bestulen på Lenas plånbok, (tog med mig den när jag gick å provade t-shirt, men när jag sprang tillbaka till filten i panik för att jag inte kunde hitta den, så visade det sig att jag hade ju inte tagit med mig den bort alls från första början).

Tappade även bort min kamera, så vi fick springa tillbaka dit där vi haft filten och leta i gräset, varpå jag hittade kameran i fodret på min väska. Suck. Skämtade under tiden jag trodde att den var borta –”hehe, ja tur de inte var mobiltelefonen iaf”....
varpå jag kommer hem och kan inte hitta den heller. ber lena ringa till den, inget hörs, inget svar. Ja, den låg under soffan på den lurviga mattan, på ljudlös. Ibland blir man bra trött på sig själv va?


 

pics from the bruce springsteen concert last weekend. beer, good music, talking all night ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0