üpdätë

hmja, sporadisk bloggning. i söndags hade jag en looooow, kan man säga. kände mig helt för-störd. festade inte ens på lördagen, så jag var inte bakfull. däremot kunde jag knappt sova en blund natten mellan lördag och söndag, och vaknade med huvud tugnt som en sten. gick ut en promenad på 2 timmar (!) i regn (!) för att typ vakna till, men jag var som i en dimma typ. gick ända tills jag kom till en fårhage, med söta små lammungar, men jag ville bara gråta. gick hem igen, och gjorde det. men efter lite telefonpepp & tala ut om saker som behövde talas ut om, så kändes det bättre. vet ni vad- amor vincit omnia är inte bara gammal latin, det stämmer också.

igår firade jag å Lurre ett halvår ihop. känns allt från underligt till underbart. vi är ju så långt ifrån varandra, men det funkar ändå så bra. och på något sätt så tror jag att detta som början på ett förhållande kan vara stärkande så in-i-norden!  en ordentlig prövning & klarar man det, så tror jag man klarar myyycket! men, nu vill man mest hem-till-norden ist! ;)

på tal om norden så är det mesta jag tänker på just nu Danmark! nästa vecka kommer vi hänga här! Jag, mamma&pappa, min älskade endaste käraste syster ♥, och så boysen! där ska firas bröllopsdagar och bara mysas.




i had a bad sunday. went walking in the rain for 2 hours. it felt better after having talked through some things needed to be talked about, and like the romans used to say in latin; Amor vincit omnia, it is actually true.
Yesterday me an Ludwig celebrated half a year together. its hard not to be together, but we make it work!
Now, i look forward to going to denmark on sunday with mum&dad, my beloved sister ♥ and the boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0