RESFEBER

Asså, på söndag ska jag ta et tåg klockan 05.10 på morgonen. SÖNDAGMORGON! Kölns tågstation är stor. man måste hitta rätt. okej, klockan är då bara 5 på morgonen, så det kankse går. men..
Sen ska jag byta tåg i Hamburg. Hamburgs tågstation är ääännu större. där har jag 20 minuter på mig att hitta rätt. Sista bytet kommer att ske i en dansk stad som heter Fredericia, den ser åtminstone mindre ut. där har jag också 20 minuter på mig att hitta tåget som ska gå mot slutdestination Hobro.
I Hobro ska ajg försöka hitta nåtslags pendeltåg elller buss eller annat färdmedel, som ska ta mig till Lögstör, där vi ju altlså ska semestran nästa vecka.
Eh. krångligt?

Flygplan och flygplatser kan man lita på. man checkar in långt i förväg, å hittar man inte gaten kommer dom ändå ropa ut ditt namn och i princip vänta in dig tils du kommer rätt.
Sist jag skulle flyga från skavsta kom de tom in och hämtade en man som hade gått på fel plan. allt under kontroll.

Men tåg... då är man helt utelämnad åt sig själv, man måste själv hitta rätt, va i tid, ta rätt tåg, m.m, m.m.

Jag är livrädd!

(men här är bilder från när jag å mackan åkte till hamburg (2009?) i 24 timmar för å äta hamburgare. så kul vi är ♥)

i solen


i'm worrying about my train trip on sunday. from Cologne to Hamburg, Hamburg to Fredericia in Denmark, from Fredericia to Hobro. then I have to find another train/bus to final destination Lögstör. all together i think 11 hours of travelling, and i don't trust myself. In airports they call out your name if you haven't boarded the flight on time. Now, it will be just me... alone in big cities such as Hamburg. Aah! Anyway, here are pics from i think 2009, when me and my friend Marcus went from Sweden to Hamburg for 24hours to eat Hamburgers. We are so funny ♥

Kommentarer
Postat av: mackis

hahah ååå vilka minnen man får=) <3

2012-06-29 @ 09:05:49
URL: http://mau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0