Ny på jobbet

jag har fått en kollega. det är jag så himla glad för. vi har dragit igång igår och idag med alltihop. och inte förrän nu när jag ska lära henne allt, börjar jag inse hur jä-v-la mycket det är här. löneförhöjning?

är ju iaf "redan onsdag", och imorn kommer chefen äntligen hit så att jag kan få lite hjälp. är varken speciellt pedagogisk eller uppstrukturerad själv, hoppas hon är. + att hon ska ha med sig sin lilla nya hundvalp- gör ju inte saken sämre.

idag klarade mitt ♥ teoriprovet till motorcykeln, han är så duktig!
och vi ska på motorcykelsemester när jag kommer hem!  :D




i've got a new colleague. didnt realize until now when she has to learn everything, how much it really is! anyhow, already wednesday, and tomorrow my boss will be here to help. and she will bring her puppy to work, wich doesnt really make things worse ;) my ♥ passed his theory test for motorbike today, he is so good! and when i come home we'll go on a motorcycle vacation! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0