min midsommar

Man kan väl säga att jag firade midsommar igår på tyskt vis. Tyskland vann tydligen nån jävla match igår (är inte detdär EM slut snart?) så det var rena rama karnevalsstämningen ute, folk överallt som dansade och sjöng mitt i gatan m.m. Jag följde med min nya kollega Gina ut på nån klubb där vi fick komma in gratis för att de kände någon, och där snodde jag denhär, som iaf påminner liiite om en midsommarkrans! Kul kväll. hade självklart velat fira midsommar hemma med er i svea, men detta blev iaf så bra som det kunde bli!


I didn't get to celebrate swedish midsummer with flowers in my hair, so i took this off someone yesterday- at least aaalmost like what i would wear in sweden... had a great night with Gina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0