from me to you ♥

ett par sekunder i allt dedär blåa, när lyckan sken igenom; ett glas vin på balkongen, sol fast väderleksrapporten sa regn, 100% internetmottagning på balkongen. lugnet, det som skulle handlas är inhandlat, imorn kommer boi på besök, sen kommer jag hem en vecka, ska träffa min fina familj. jag tänker mycket på sånt man ska uppskatta i livet, mina underbara vänner som jag känner sånt stadigt stöd ifrån. man kan ju tro att jag druckit en hel pava- men nej, jag är helt nyktert seriös. så, en hälsning från mig och min balkong i tyskland: KÄRLEK till alla er fina & livet.


in the middle of the blues, a moment of happiness when thinking about what really matters. i feel calm. tomorrow my bf comes to visit, then i go home to see my family and friends. i feel the support you all give me. from me to you, just ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

<3<3<3

2012-06-05 @ 20:34:28
Postat av: Anonym

2012-06-05 @ 20:39:46
URL: http://helenagrowsup.blog.de/
Postat av: Helena

<3

2012-06-05 @ 20:40:54
URL: http://helenagrowsup.blog.de/
Postat av: Lovisa

Och all kärlek till dig allra käraste syster, från benidorm och värmen

2012-06-05 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0