Ett flygskepp kommer lastat

Idag får jag besök. bloggar lite i förebyggande syfte nu, för jag vet med mig av erfarenhet att det antagligen inte kommer bli någon bloggning på ett tag. däremot hoppas jag vi ses i Svea nästa vecka!

Har något så otroligt ont i nacken. tror det kan bero på att jag bytt arbetsplats och hamnat i annan stol/annan höjd på bordet/skärmvinkel m.m. men usch, vilken kontorsråtta jag låter som. men ja, jag har iaf fått ett eget kontor, med glasväggar.. - step into my office, liksom ;)

Vädret har varit sjukt varierande idag. kallt & regnigt i morse, men jag slängde väl på min färgglada kappa och blev utstirrad på tunnelbanan :) sen helt plötsligt sken solen upp och jag började hoppas, varpå det kom ett rejält åskväder? Aja, så länge planen kan landa safe and sound här i köln om en timme så är jag nöjd.

Vad vi ska hitta på får väl vädret bestämmarå, men zoo+parkhäng hade ju vatt nice (håller tummar)

Nu ska jag "jobba" de sista 20 minutrarna innan jag tar mig till flughafen för att agera välkomstkommité!
bloging in advance, since i know i wont be updating in a while. today i get a visitor, and then i go to sweden for a week! My neck hurts, think it's bcause of my new chair, table and screen here-  think i am positioned differently. gosh, i need to get out of the office! but at least it's a new, own office,..like  -step into my office ;)
weird weather. i wanted to visit the zoo and hang out in a park this weekend, let's hope for it.
Until next, have a good one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0