A DIRTY MIND

asså. jag börjar alltid tänka på de sjukaste av saker. som nu. eh, känsliga läsare varnas? ;P ...... ;

det finns ju de som är emot aborter. antar att det är för att de anser att även människor "in the making", är människor, även innan de utvecklat ens i närheten av vad människor faktist består av, och är snarare typ en spermie och ett ägg som just mötts. men skitsamma, så är det, och folk får tycka vad de vill.... 
men om man tar detta vidare... till... oralsex. där kan ju tjejen eller killen som utför dådet, välja om han eller hon ska antingen svälja, eller spotta. jag ni förstår ju vad jag menar. sperman alltså.

nu undrar jag, tycker abortmotståndare att de personer som sväljer, är kannibaler?

klura på den ni.

nu ska jag gå å köpa jordgubbar och sätta mig i solen på balkongen och tänka & lägga pussel :)

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA! JAG ÄLSKAR DIG!!

2012-06-23 @ 23:14:04
URL: http://abananna.com
Postat av: Erika

Haha, har tänkt lite åt samma håll. Det var ju några som la in ett lag förslag typ i USA om att killar inte ens skulle få komma utan att det var meningen att det skulle bli barn. Eftersom man då dödade ett möjlig liv (bara för och jävlas antar jag).. Knäppa människor, låt folk göra som de vill :)

2012-06-25 @ 08:25:30
Postat av: malin

Henke eller kanske snarare Ante borde ju ha högt utvecklad förskning på det här planet. Why don't you give them a call ;) ?

2012-06-27 @ 13:17:57
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0