LÄNGTARTILL

  • imorn när man får antagningsbesked. waa
  • fredag och helg
  • jobberbjudandet jag nämnde - svart på vitt, så att jag vågar uttala mig
  • dagen jag vet vad jag ska göra med min framtid & kunna ta beslut
  • den 29:e när jag ska åka hem
  • 1 månads sommar i svea, inkl. mys, hamnen, karneval, stendörren, tälta, roadtrips, bbq i skeåwne! häng i skärgården! MED MMMERA!


    I LONG FOR
  • tomorrow, i'll get the answer from the schools i've applied for
  • friday & weekend
  • the job offer i mentioned, on paper! - so that i can really believe it/& write about it
  • the day i know what to do with my future, and can make a decision
  • the 29th when i'm going home
  • 1 month of swedish summer, including; sun, swimming, carnival, going camping, roadtrips, bbq in the south, chilling in the archipelagoo, and much more! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0