HURFAN?

...ska man kunna veta...svaret på dessa frågor... innan det visar sig?

-kommer man palla jobba & plugga samtidigt?
-finns det ens tid till båda?
-isf hur mycket?
-vill de ens ha mig på jobbet om jag inte kan jobba fullt?
-hur mycket av ens "fritid" kommer behövas till plugg?
-vill man ta studielån?
-hur mycket pengar går det åt att till att leva?
-pendla med bil eller tåg?
-bo i sthlm?
-& isf hurfan hittar man boende?
-ska man ha kvar sin lya i nypan?
-ska man hyra ut den?
-klarar jag ens av att plugga detta?
-hur ska man ens hitta till skolhelvetet?
-vad behöver jag sedan för kort/inloggningar/medlemskap m.m?
-kommer jag va ensam 23årig virrpanna och bli utstirrad av 95% gråa akademiker?

okej. detta spårar ur. jag behöver en livscoach.


Kommentarer
Postat av: Anna

du klarar allt! bara tat' som de kommer :)

2012-07-17 @ 16:13:26
URL: http://abananna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0