FRUSTRERAD.

Idag är vissa som ringer mig ÄGG. och idag är en dag då jag inte kan hantera det.
  • Ägg1: -Vi vill boka den 1 september. vi kommer så seent med planet och vill sova innan vi fortsätter vår resa
  • Jag: -Okej, då bokar jag in er 1:a september, och behöver ett kreditkortsnummer som garanterar att vi håller rummet så seeeent. Tack hej. Skickar en bekräftelse.... får tillbaka:
  • Ägg1: -Det ser "lite tokigt ut" i bekräftelsen, som anger att vi ska bo hos er 1:a till 2:a september. vi checkar in 00:30 på natten, då är det 1:a september. Men planet landar 23.40 på arlanda, 31:a augusti, vi kommer att lämna er efter frukost 1:a september.
  • Jag: -MEN SÄÄÄG DÅ ATT NI KOMMER SEEEENT DEN SISTA AUGUSTI FFS?
    Annars heter det väl tiiiiiiiiiidiiiiiiiiigt på morgonen den 1:a septemer om man ska vara sådan?(okej, så skrev jag inte, men tänkte)
men det kommer mera.
  • Ägg2: -Hej jag har försökt boka på internet men jag lyckas inte.
  • Jag: - Okej, kan jag hjälpa dig med vår webbsida? eller så bokar vi direkt nu över telefon.
  • Ägg2: -Men jag fick ett billigare pris på internet.
  • Jag: - Okej.. vilken webbsida försökte du boka på?
  • Ägg2: - Ja, det var på nätet.
  • Jag: - Okej, på Vår egen sida eller via en hotellbokningsportal eller resebyrå?
  • Ägg2: -Jo alltså det var på internet.

I give up. denna bild kan illustrera min känsla just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0