CANSADA

Svårt att sova, tänkte på mycket saker. Tex, hur jag inte behövt använda mig av mitt ständiga oroande & katastroftänkande på länge. Dels hur skönt det varit, är, att kunna koncentrera sig på sig själv och slappna av. Men sedan baksidan, det kom alltihop över mig. Det började nog redan på lördagkvällen när vi satt & lyssnade på musik som tog en tillbaka till en del jobbiga sinnesstämningar, och bröt sedan ut framåt söndagen av olika anledningar (varav en att det var just Söndag-inte min favodag)
-Tänk vad som skulle kunna hända, allt man har att förlora? Och jag märkte att linjen är hårfin mellan tro & tvivel, hos mig är vad som skiljer dem åt typ nästintill obefintligt. Detta drabbar både mig och andra, så jag hoppas av hela mitt hjärta att detta kan stärkas upp i och med att erfarenheter bevisar att det inte är så farligt med tillit. Väl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0