buenos dias

igår eftermiddag frågade jag vad det var för fel på mig som kände mig så glad. fick svaret att det såklart inte är nåt fel på att vara glad :) men jag menade- jämfört med hur tänkig&deppig jag var dagen innan.  

det enda jag kan tänka mig att det grundar sig i är promenaden jag tog i går morse, varpå jag på så vis inledde en super-effektiv dag. efter promme, telefonsamtal, disk & stan med sariz, fick jag fler samtal ringda. sen blev det handla, fixa tågbiljetter, laga mat, en myspromme längs ån, sen filmen Jägarna & till slut spindelchock- båda 2 senare punkter rätt obehagliga;- men jag behövde aldrig vara rädd :)

Tacos med don juan. que aproveche!


nu startar vi även denna dag med en sväng. Hasta la proxima!

Kommentarer
Postat av: lollan

DÄ VA JU BLO I BILEN NÄR VI KOM FRAMMMM!!!!! stormis <3

2012-01-17 @ 10:41:59
URL: http://lovisa.yk
Postat av: Malin

Olée

2012-01-23 @ 08:28:24
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0