[skeåwne]

upp i ottan idag, 05 - jävlar i mig vad jag ville ligga kvar i det varma, mjuka, gosiga istället för att ge mig ut i ännu engång oj-det-har-snöat-en-halvmeter-under-natten. tåg till arlanda, på tårna under en och en halvtimme, då jag inte visste om jag skulle hinna med flyget eller inte. men jag hann med, 7-eleven-frukost på det, flygbuss & till slut slutstation Lund. sett stan i det soliga vädret & lärt mig om hotellet. nu har jag fått fritid och ska iväg och köpa ihop lite grejer till ett litet mini-spa, när slappnade jag av senast?! får se om jag kankse till och med ska unna mig en halv sovmorgon imorgon. har ju trots allt bokat fel flyg hem- torsdag kväll istället för onsdag kväll- så tid finns ju. har bara 2 hotell att klara av imorgon, meaning en hel extradag i malmö. kunde tyvärr inte boka om heller,- 1000spänn lägger jag hellre på annat, så man får göra det bästa av tiden!

(note to self; SE TILL Å JOBBA IKAPP DÅRÅ, SÅ DU SLIPPER GÖRA DET HEMMA I SISTA SEK )


å jag har fått semster i april å tänker boka mig en soooool&baaad-resa, jag DÖR NOG ANNARS!
aha!- bra spa-sysselsättning, leta resor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0