i kista i Kista

hej hej hallâ. jag har för närvarande inte alla bokstäver pâ min dator, ber om ursäkt och ert tâlamod.

efter att igâr ha vart hos doktorn utan vidare framgâng, och kört till sthlm pâ över 2,5 timmar, var jag ganska mör i bâde kroppen och hjärnan. det var köer, GPS-tanten visade mig pâ villovägar, och folk var aggresiva med sina signalhorn. stackars lilla smalltown girl i sthlm's rusningstrafik. kom fram till slut, men hade sâklart missat inbokat möte pâ hotellet. stackars lilla flickebarn in disquise of a business woman. bestämde mig för att göra nâgonting trevligt istället. tunnelbanan in till stan stannar halvvägs, och efter en halvtimme fick jag byta tâg. dâ âker jag istället för lângt. stackars.

till slut kom jag fram, och fick träffa maja pâ en välbehövd men alldeles för kort fika. dagens enda glädje-glimt.♥
idag hoppas jag pâ desto fler dock! ska till 2 hotell nu (läs;snart- jag tänker skippa morogn-rusnings-trafiken), sen träffa sis i eftermiddag! vi ska baka, äta gott, och prova gala-outfits!

(för er som inte fattade rubriken sâ var det en ordvits som passade igâr, när jag typ ville dö en smula.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0