gött änna & tvärtom

helg avklarad i göteborg, där vi fick smaka på oerhörda väderskillnader, men med lyckat resultat! systerhäng, shopping, good food, live music, kändis-spotting, barhopping, och även fått jobb gjort! se fler/bättre bilder hos syster, som stod för bättre kamera & photoskills; klick-> Lovisas blogg


efter att ha anlänt med tåg och tunnelbana till stockholm igår, började en helvetisk resa hemåt nyköping. i mörkret & snöstorm på spårig, hal motorväg med väldigt begränsad sikt, jag; gråtfärdig, oerfaren bilförare. man kan väl säga att man fick ett slag i ansiktet av verkligheten efter en såndär nöjes-helg.

Visserligen blev jag bjuden på hjärtformade falukorvar med stuvade makaroner väl framme, vilket ju kan göra en gråtfärdig av lycka istället ♥ - men verkligheten ligger fortfarande kvar och gnager. det är mycket jobb kvar, imorgon åker jag till skåne för ytterligare 2 nätter i ensamhet, i helgen har vi en fest att planera, pengarna är så gott som slut, har inte hunnit med allt jag skulle ha hunnit med under månaden, och inte minst; packning stundar inför tillbakaflytt. flytt  medför avsked. buhusch.
ärligt talat, jag vet inte om jag klarar dethär. there, now i've said it.

 ♥

Kommentarer
Postat av: Theresa

Tvivlar inte en millisekund på att du klarar det, dock handlar det kanske lite om vilja och motivation? Känns ju onödigt att göra något som inte känns helt hundra, eller? Puss o kram

2012-01-23 @ 14:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0