fri-sat-sun.

vilken bra helg. mamma bjöd på middag med plankstek i fredags, hejdå&födelsedagsfest, snittar&snacks i lördags, söndagsmiddag hos mormor&morfar igår. har säkert gått upp minst 5 kilo alltså, för mellan alla middagar & storfrukostar har jag även hunnit med typ 2 pizzor minst- hur lyckas man? hur som helst, lyckat var det! 


då var det måndag igen då! 3 dagar kvar i sverige. packningen är något-sånär-påbörjad&halvklar och vore man inte typ veligast i norden, så vore inte den biten något att oroa sig över. men jag kommer ju behöva riva upp & packa om ett antal gånger iallafall, det vet jag ju. Övriga orosmoment är att jag inte ska ha gjort ett bra jobb under januari, att de blir besvikna på mig när jag kommer tillbaka, att jag ska räkna fel på min rese-räkning, att jag kommer bryta ihop arlanda, att jag inte kommer gilla min nya lägenhet, om det ens finns någon!? m.m, m.m.. resfeber?

nu ska jag iaf åka till avis & fråga om de hittat en gps-hållare som jag såklart glömde i hyrbilen, sen hem till vadaregången, tvätta & hälsa på pappa, ta en promenad (hej då pizza?), sen laga lax, kankse kolla jobbmail & föra över bilder, äta lax, åka till badhuset & kanske avsluta med mys ikväll. späckat!

en annan grej är att jag har börjat med acnemeds också, så nu oroar jag mig över att missköta det till råga på allt. man ska inte äta kalcium, laktos eller zink, (iaf inte inom 3 timmar sedan intaget av pillret) men hittills känns det som att allt jag stoppar i mig är proppat med just det? och detta i kombination med en kräm som jag är rädd kommer fräta bort mitt ansikte. om jag ändå kunde slappna av!

nu är klockan 08.56- jag sitter fortf i sängen och sörplar kaffe.  vid 9 måste man börja betala parkeringen, dags att sätta igång nu!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0