TOPMOODL|20120216

gomorrn. som vanligt lite dötid på morgonen. idag älskar jag morgonpromenaderna jag tar till jobbet, speciellt när det bara flyter på å det typ blir grönt att gå över alla gator, när man närmar sig! grymt är det. man vaknar till av den friska luften, har tid att tänka en stund, och hallå- vilken fat-burner! ;D

Såg de 3 första avsnitten av Top model Sverige igår. Först å främst måste jag bara säga att isabella scorupco är ett skämt. När va hon supermodell senast om jag får fråga? visst, bondbrud för 100 år sedan, men- vad har det med saken att göra? och, inte kan hon prata heller? hon låter som en mekanisk uppläsare av telefonmeddelanden när hon säger nånting, alldeles för långsamt, djupt och så gör hon konstpauser på helt fel ställen. fiasko. Ta in Winberg istället, då snackar vi swede supermodel liksom.

Hur som helst, i 3dje avsnittet gjorde de make-overs. och jag blir som vanligt alldeles på tok för inspirerad. ska man, kanske? det var ju ett tag sen man gjorde ngt radikalt. tråkar ihjäl mig på min nuvarande frippa. men, isf hur; långt, kort, mörkt, ljust, lugg, färgat? help me out- har ju haft det mesta vid dethär laget, så någon favovariant måste ju finnas.
Jag gillar Zooey's. så kanske lugg? är bara rädd att se lite för... snäll ut? Äsch. man får ta sig en funderare helt enkelt. ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0