sista natten med gänget.

nu var de flesta grejerna flyttade till nya lägenheten. tar sista lasset till jobbet imorn, dator & lite skönhets-stuff, typ. är tillbaka på hotellet och tänkte sova sista natten här, för att jag har internet mest. får se hur det blir resten av veckan och i helgen- ska försöka fixa internet där, men vet inte exakt vad/hur/när ännu. är väl inte superövertygat glad just nu, ja mitt humör är ju inte att leka med, men jag tänkte försöka "bona in mig" på nya stället imorn efter jobbet, så får vi hoppas att det känns bättre. kankse känner jag mig lite liten mest för att jag flyttade helt själv 3 vändor på tunnelbanan, kände mig allmänt uttittad. (oj va många t:n det var i det ordet förresten, uttittad). jag återkommer med adressen till nya lyan, det va nå kaiko med brevlådan så jag måste be nån fixa det först. åhnej, så måste man genomgå en jävla adressändring på dendär hektiska "myndigheten" ännu en gång också. kul.
godnatt sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0