nottin todo

Namn: Matilda Margareta Carlberg

Ålder: 23 år och 3 månader HAHA, glömde bort hur gammal ja va

Längd: 173 cm

Sko-storlek: 38-39, men mina fötter verkar ha krympt?! Så snarare 38 kanske.

Född: ja? på BB. I Nyköping

Bor: i Köln

Gör just nu: svarar på frågor i en löjlig lista för att jag har så tråkigt.


Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: aowch, sånt är jobbigt- för det handlar inte om vad jag tycker, antar jag. Jag tror jag har humor, är någorlunda allmänbildad &… ne jag vet inte..

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: jag kan vara bitter, lättirriterad & väldigt dömande :/


Vad är du rädd för: Okay, here we go. kackerlackor, malar, mörkret, höjder, att förlora någon jag älskar, hjärtklappning, att sluta andas/ att dö, simma & inte veta djupet/om det är mörkt, att jag ska vara allergisk mot något jag inte vet om, list goes on.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag vågar mycket annat, tar steget istället för att gnälla&önska.

Det roligaste jobbet du haft/har: Det var nog Cinder’s Shoe shop. Puls, knäppt mode, första gången jag var självständig. Eller någorlunda iaf.

Har du körkort och egen bil: ja. Ruxi ♥

När tog du ditt körkort: i somras, sista juni eller första juli tror jag.

När grät du senast: igår kväll några tårar. Först för att jag var arg, sen ensam.

När skrattade du senast: igår när jag skypade ♥

Vem åkte du bil med sist: Min chef Ina när hon skjutsade mina grejer till hotellet när jag kom tillbaka till Köln 1:a februari.

Vem åt du mat med sist: Blev bjuden på frukost hos Lena ♥ åt med henne och hennes 2 kompisar-

Vem sov du hos sist: Lena.

Vem sov hos dig sist: Lena.

Vad var du rädd för när du var liten: Färre grejer än nu. Kommer inte ihåg, mörkret redan då kanske.

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Ville typ köra godisbil?

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: ett par kanske. armbrott & småtjafs.

Värsta smärtan du råkat ut för: Hjärtesorg, och typ tatuera foten kanske?

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Alla mina kära. Resor & vackra platser.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: När jag var ung & rebell var det mina föräldrar. senare; vad missbruk kan göra med människor.

Har du någonsin sportat: Jo då, Gympa/akrobatik & ridning räknas väl.

Någon du ser upp till: Pappa. Vissa kända profiler som lyckats med sitt.

Vad finns alltid i din handväska: alltid&alltid, jag är bra på att tappa bort&glömma saker. Men mobil&nyckel då, typ.


Har du varit utomlands någon gång, vart: Ja. Om jag räknar lite längre vistelser (och inte typ mellanlandningar :P) Finland, Danmark, Tyskland, Bulgarien, Italien, Spanien, Marocko, Irland, Nordirland, och snart Cypern hoppas jag :)

Vilken plats var finast: oändliga stränder i Sotavento, stjärnhimmel i öknen, grottor i Ajuy eller solnedgång i Cotillo. allt på Fuerteventura, Spanien.

Största stad/städer du varit i: Jag vet inte om de är störst till ytan eller befolkning, men Berlin, Rom, Dublin, Barcelona kanske?


Har du någonsin tagit eller provat droger: ja.

Rökt: ja.

Snusat: ja.

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering, vad vart: hål i öronen, klöver på foten, rosett på armbågen, fågel&världen på armen. Hoppas på ett allseende öga & fler fåglar snart.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Han får mig att skratta, ser mig på rätt sätt, är stark & trygg, har stil.

Finaste komplimang du fått: vacker, tror jag. Det är fint.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: kanske, tyvärr.

Har du blivit sårad riktigt ordentligt någon gång: ja.

Har du någonsin fejkat en orgasm: ja.

Hur många sex-partners har du haft: den väljer jag att inte svara på. Vem bryr sig?


Storstad eller landet: storstad, med nowhere-get-aways ibland.

Hamburgare eller pizza: Pizza. Gärna med spenat, salami eller vego m. kronärtskocka. Och såås!

Kött eller fisk: Fisk

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: rött vin höst/vinter/vår & för min image ;) bärs på sommaren/i värmen.

Charter- eller skidsemester: just charter är väl inte min favo kankse. men värmen iaf!

Sverige eller Utlandet: Det handlar väl egentligen om varför man är på ett ställe & inte vart. Jag saknar inte sverige in particular- men nära&kära något enormt +viss mat/annat, men det är mer spännande utomlands.

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: fotboll om jag måste välja. på en pub. Med öl och glada vänner.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det spelar ingen roll.

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår. hopp. ljus.

Flyg eller tåg: Flyg.

Bil eller buss: Bil

Jaha, där tog den slut. Och jag slutar om 10minz :D hihi.

Jag utmanar mina vänner m. blogg att kopiera listan och hojta till- så får jag lite läsning :) ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0