INGET ONT SOM SOM INTE FÖR NÅGOT GOTT MED SIG




jag har haft lite tråkigt i helgen, eftersom lena är sjuk och hanna i London. visserligen var jag hos Lena i fredags kväll efter jobbet å kekade kebab, (spicyy) och ko-fläck-choklad (SÅÅÅJÄÄVLA GOOOUU), gjorde manikyr och kollade på How i met your mother, hur mysigt som helst.
men sen blev hon sämre igår, så då fick jag klara mig själv! hah! där kommer det goda in.  jag visste inte vad jag skulle hitta på. därför blev de en timma på crosstrainern både igår och idag, sen gjorde ja supergou sallad och upptäckte en soulmate-salladsdressing, kollade mello'n med familjen (genom cyberspace) och sex and the city filmen nr 2, värsta tjejkvällen igen. tidigt i säng å idag är jag pigg som en lärka! tråkigt kan va kul!

(Nej, inte chokladen och dresingen i combo- men var för sig; MUMMA)

Nu får vi se vad söndagen har att bjuda på. How i met your mother & dega kanske? ;)
Kankse boka resan idag?! :) Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0