indie-amy

lyckad helg! karneval och jag var utklädd till indian ena dagen och amy winehouse nästa. Amy vart succé.
men nu är jag trött. har också lyckats överanstränga mina ben(?!), måste ha varit när vi sprang till tunnelbanan. så nu har jag svårt att gå, asont. sov jättedåligt, kunde inte somna förrän supersent, låg mest och kände mig ensammast i världen & mörkrädd. karnevalen är inte över än heller, så folk störde i trappen och utanför.
vaknade sedan jättetidigt, kom tidigt till jobbet- och möttes av att jag inte kunde få upp dörren. det var mörkt i lokalerna och jag började fundera på om det var röd dag idag?! gick å köpte frukost och kom tillbaka, och under tiden hann jag bli både sur (för jag trodde jag stigit upp i onödan) och glad, (för jag började hoppas på att kunna få gå hem). men när jag kom tillbaka hade de tänt uppp, och jag kom in. bummer.
Annars, ingen vidare skrivlust. ha en bra dag & vecka. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0