Night train Cologne

Igår skulle vi mysa till det hos hanna och kolla top model. Vi missade programmet,  &drack 4 flaskor tinto istället. Idag mår man som man förtjänar- men tamejfan vilka fina tjejer! ♥


Måste väl dela med mig av nyheten: jag har sagt upp mig. i juni eller juli jobbar jag mina sista dagar på detta kontor. Inte på papper än, men muntligt, the hard part. Jag var nervig och förväntade mig sura miner- men ärligt talat blev jag jävligt glatt överraskad; vårt snack slutade i princip med lovord om vad jag åstadkommit, och kankse även ett jobberbjudande i sverige.

Det finns flera anledningar, men dels för att jag inte hade planerat att stanna mer än ett halvår till 3 kvartal (mina tidigare utlandstjänster har alltid varit 6-9 månader, och det är lagom tycker jag) på grund av att man saknar nära och kära, såklart. Jag har ju faktiskt funnit kärlek, och sånt ska inte kastas bort på hopplösa ställen!  naninanana ;P

 


1st photo is by Jonas. And because i stole it, here is what you always ask for;

Yesterday we went to Hannas to hang out and watch Top Model. That didn’t happen though. We drank 4 bottles of red instead. Today I’m hungover, totally worth it  ♥
New is, I have decided to leave my job in June or July, for several reasons. I miss my friends and family, and love shouldn’t go to waste.



Kommentarer
Postat av: Jonas

Wuhuu english summary!

2012-04-20 @ 14:34:00
Postat av: Malin

GILLA!! <3

2012-04-20 @ 14:35:04
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0