INTE-rnet, men Anna!

Fick inte fart på internet igår. Installationen gick bra, men sen skulle visst simkortet till min uppkoppling på något sätt aktiveras, och detta skulle ta 6 timmar, eller upp till 2 dagar. så nu avvaktar jag, i ilska. Varför ska allt vara så jävla komplicerat? Tyskland liksom- framgångsrikt land väl eller? Det är ju inte så att jag sitter nere i nåt stackars U-land och vill ha internet. Snälla.

Hur som helst var jag så klart rosenrasande igår kväll en stund (jag är ju bra på raseriutbrott). Hatar när det tekniska inte fungerar. Men... Sen kom jag på att igår fick jag en glad nyhet som ändå överväger.

Anna kommer å hälsar på mig, redan nästa helg! Därför har jag nu släppt min ilska, (det ordnar sig), och istället för en cypern-bildbomb kommer här en glad bildserie tillägnad henne, och mig! :)
Yo no puedo compartir tus labios!



looking forward snyggho!

Kommentarer
Postat av: Annoushka

JAG ÄR SÅ PE-PE -PE-PEEEPPPAD! :*

2012-04-18 @ 20:38:59
URL: http://abananna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0