I SMELL GOOD.

för typ 7 år sedan firade vi min pappas födelsedag på en kryssning. jag var 14-15 år, anti det mesta och blev tvingad att ha kjol. det var till den resan jag köpte mina första converse, röda- för att ha till en trasig jeanskjol som jag fick låna av linnea. på dendär kryssningen hittade jag en parfym som luktade gott. att det var French connection och förpackningen i silverguld är vad jag kommit ihåg. sedan dess har jag så fort jag gått in på en parfymaffär alltid haft ögonen öppna efter den. aldrig hittat. visst, jag har inte letat febrilt i 7 år- men ändå haft en önskan som gnagt sig fast. till påsk i år, fick jag denna av min kära mor, som gjort lite internetdetektivarbete. och nu, LUKTAR JAG GOTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0