bästabästabästa

Värsta bästa helgen! var så kuul att återse Anna, och vilket vääder sen! vi har chillat på uteserveringar och balkongen, druckit drinkar, promenerat och pratat om allt mellan himmel och jord. AWE-SOME. inte hunnit med så mycket bilder till blåwgen tyvärr- men, hey- that defines a good time!

ska kolla i kameran när jag har mer ork- nu är man sliten. ska krypa ner i sängen och kolla på Frozen Planet, en serie om antarktis & arktis, som jag fick av anna, kan det bli bättre?

i övrigt vill jag bara säga att jag önskar SÅÅÅ jag hade kunnat vara med å fira denhär finingen idag!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mys mys! Kul att läsa att allt är bra:) puss

2012-04-29 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0