i don't wanna wait,

nuså!
Guten Morgen Alles!
Uppe med tuppen, solen skiner in, brygger kaffe, rostar bröd med aprikosmarmelad.
Håller på & skriver en inköpslista, tänkte dra å "stor"handla sen -(hur "stort" man nu kan kalla det på 1 person och 26m²), blir nog ett avsnitt dawson eller 2 (klockan är ju bara 07.30),
Sedan ska jag träffa Malin, måhända hinner vi en latte på stan som de fikare vi är, mums.

I eftermiddag har jag möte på arbetsförmedlingen kl 15.00, och egentligen direkt efter det, kl 15.30- så ska jag lämna blod - om jag nu hinner det; tveksamt..
Sedan är frågan om man skulle dra igång ett byggprojekt? Måste ju fixa terassen innan jag drar & vintern kommer till Svea- let's see what the plånbok säger efter storhandling.

Que tengan un buen día!

det var meningen att bilden skulle röra på sig,- gör den inte det så är det därför jag ser muppig ut. basta.

Kommentarer
Postat av: lolie

Den rör sig på min dator! god morgon på dig sisy

2011-09-20 @ 09:05:30
URL: http://lovisa.tk
Postat av: theresa

snygg kopp ;)

2011-09-25 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0