creek

2 avsnitt av Dawson's Creek & I'm hooked på nytt (!).
Jag måste ha varit typ 13 år när jag följde serien på tv, nån gång 2001 kankse, nybliven tonåring (å det blev jag nu typ all-over-again) Tänk er; tryckare på disco i någons källare, ryska posten, eller typ pirr i magen av att prata med en söt pojke. Mysigt!

Det var precis när internet kom & att sms:a blev mer&mer vanligt,  lunarstorm startades & man började 7:an på högstadiet. Känns så jävla avlägset?
Det var smink, & man sökte sig själv, provade stilar och var osäker på det mesta. Vardagsproblem som att man tex. bara var tvungen att ha en såndär tröja som ALLA hade.

Måste varit en jobbig tid, men när jag tänker tillbaka (visst romantiserar man säkert) så måste det ha varit den mest spännande tiden också. Så oskyldigt & nytt i allt det svåra? 

Jaa.men.. hur såg man egentligen ut?  haha

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh Stisse! :)

2011-09-19 @ 17:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0