1

14.50

Sitter på planet. det gick rätt smidigt att ta sig till arlanda i morse. Jag tog swebus upp till sthlm cityterminalen, och köpte sedan nästa biljett i en automat där, till flygbussen. Den i sin tur gick varje kvart så det var snabbt avklarat. Bussen stannade vid olika terminaler på flygplatsen också, jag åkte från 2:an & inte 5:an som vanligt, så det var bra att kunna åka bort dit ist för att gå. (vilse ;P)

Min väska vägde 20.0 sharp, hihi- snacka om effektiv packning.
jag har flugit i 1 timme & 20 minuter nu, så jag är nog snart framme. Tråkigt att flyga själv, därför sitter jag här å skriver lite & försöker se viktig ut, ist för att ba sitta å glo. Är lite för nervös för att sova och glöme ju såklart att ta med nån bok eller tidning att sysselsätta mig med. Tänkte se ett avsnitt av någon serie jag har på datorn, men nej. Jag glömde ju såklart hörlurarna också.

Har hunnit blossa upp 3 fina finnar hittills denna flygresa, huden bara ÄLSKAR flygplansluft, not.

Nu ska jag stänga ner, de ropar upp att de är 25 minuter kvar nu. Jag ska bara vicka på fötterna & sminka mig lite- sen är jag redo för äventyr!

Hej så länge.

(man känner sig mongo när man sitter på ett flygplan å försöker webcam-posa, därför må jag se lite stel ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0