29

Söndag; med risk för att låta lite blogg-romantisk (lovisa, du vet vad jag menar ;) ) så avnjöt jag finfrukost m. bl.a grapefruktjuice, färsk frukt & yoghurt m. nötter å andra gouda grejer, nybakta frallor and so on, tog sedan en 2-timmars promenad runt om i staden med Sascha från jobbet, snuttandes på varsin stor starbux-kaffe. han va guide & berättade massa om allt möjligt. Vi tände ljus i domkyrkan 1:a advent till ära.  Sedan monterade vi lampor på cykel & sånt duktigt,- efterföljt av myskväll m. födelsedagsgodis. bra söndag.

Måndag; sämre dag. månda' säger ju det mesta iofs, men på det så skulle jag ha träffat en tjej efter jobbet och följt med henne ut till en bar med open stage...; folk skulle läsa dikter, sjunga eller vad som- hur mys liksom? hörde av mig, väntade å väntade- tills hon tillslut smsade mig när kvällen var över och jag insåg att jag fått fel telefonnummer. bummer. då blev det moodswings x 100

Tisdag. efter jobbet gick jag till Vodafone-häxan & fick tillbaka mina pengar (eller iaf hälften, mas que nada!)- sedan lite nödvändighetshandling hem, trixade mig fram med 2 stora påsar på styret & cyklade lite vilse för det var bara trappor överallt! så jag fick cykla 10 omvägar minst. (inte van att ta cykeln genom stan, brukar bara följa ån när jag cyklar till & från jobbet) nu har jag städat lägenheten, & ska ta en liten promenix! känns som en bra dag hittills. Om varannan-regeln lyder, borde detta få vara en bra dag.


til next time, pusspuss.

och just det. note to self; jag ska ta lite bilder nån dag. på lägenheten bl.a., och sen på stan- det är SÅ fint med alla julmarknader och belysning överallt nu- ska bara komma ihåg det bara..

Kommentarer
Postat av: M

Ja! jag vill se bilder! Din blogg är som en mysig liten roman :) Kram!

2011-11-29 @ 20:39:35
URL: http://bedthread.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0