28

jahopp, så var snart denna helg över också. snart söndag. jag har ju inte haft en vild helg direkt. blev inget i fredags för att jag hade en pissdag, och ikväll var min potentiella date lite trött efter fredagens festande, som jag alltså avböjde för att jag som sagt hade en pissdag då.

men ja, förutom att jag kännt mig ensam (om det nu inte räknas som konstanten i min nuvarande ekvation till liv) så har jag haft en bra lördag. långfrukost i morse, som planerat. 2 maskiner tvättade, som planerat. cykelmarknad & cykelköp, som planerat.

i övrigt, tråk & stök härhemma med min vän kameran, mina nostalgivänner i dawson's creek, mina kända-bloggerskor-låtsas-vänner, och mina facebookvänner. min hals känns inte mycket bättre trots enormt intag av té, jag vet inte- kanske har jag druckit fel färg? blir inte klok på vilken sort som är till för vad. grönt är nyttigt, kamomill lugnande. sen då? jag har druckit svart.

idag gick jag även en sväng på stan för att köpa cykel-lampor, och tog då svängen förbi några andra affärer där jag sett några intressanta objekt. men den perfekta-matilda-jul-&-nyårs-klänningen-&-jag-som-inte-ens-gillar-klänning-så-speciellt-mycket fanns inte i min storlek, & inte heller skorna Dee i svart- som jag tänkt unna mig fram till den dagen då det passar sig att köpa dem i rött. blir väl inget av någonsin, kan jag tänka. kanske var det dessa två nerslag som gjorde att jag sedan inte hade mycket till shoppinglust, trots att jag faktiskt hittade alternativ till dem. aja. jag fick ju iaf en lång promenad, och har jag tur så kanske man tappat ett kilo denhär helgen iaf.

nu ska jag väl fortsätta som jag gjort större delen av dagen, i sängen med mina vänner datorn & internet. vad gjorde man innan dess uppkomst?
peace out världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0