27

duschat, städat lite, sorterat tvätt, haft ansiktsmask & ätit gou pirog-liknande grej som jag fick av min chef idag. nu planerar jag morgondagen och har kommit fram till följande.
  1. jag ska tvätta. sånadär laundromats är ju nice, lite mystiska & typ, snygga i svartvitt. ( jag känner lite för tvättomater, som jag gör för porslinsdalmatiner. hihi, coo-coo) men. håll med. det är ju där man är fulsnygg, & träffar sina love-at-first-sight's, ellerhur? iaf på film. därför ska jag ställa in mig på att det ska bli mysigt att gå å tvätta imorn. skulle va kul med sällskap dock, men jaja.


  2. jag har fått nys om en fleamarket med cyklar! gångavstånd dit - och med lite luck, kanske cykelavstånd tillbaka! det vore så fint med en velo ;) jag har en ju grej för cyklar också, när jag tänker efter...


  3. köpa nya skor. jag behöver det! på riktigt. när jag nu vandrat till jobbet vareviga dag (utom 1 när jag provade tunnelbanan) - så har mina faktiskt blivit utslitna på klacken. hihi. jag vill ha vinröda vagabond dee egentligen, men ska nog köpa ngt i svart som är mer användable, och fortsätta drömma om dem ist. ja, skor är ju lite utav en favo också, ja.


  4. ja. det var nog de 3 viktigaste to-do's:en för imorn. bara en kvar, en lång, lugn, läsa-bok & dricka-kaffe hotellfrukost. kaffe. det är också en favvis.


  5. Egentligen. med dessa ingredienser, borde det nog kunna bli en bra dag imorn. låt os hoppas.
    nu film bland massa täcken å kuddar. ja, se där- en till bra grej. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0