21

inne på 3dje veckan här! det går bra på jobbet, och det är faktiskt ganska kul ibland.
fritiden är la sådär halvkul :P men jag passar på att ta hand lite om mig själv. just nu äre ansiktsmask med jordgubbs-smak, och välgörande yoghurt till! (haha- eller tvärtom? ) jag tror iaf att man skulle kunna missta mig för att vara en jordgubbsyoggi nu, mums :) hoppas ja blir snygg på kuppen också. 
antar att veckan kommer rulla på "som vanligt" här, kanske ska jag börja svara i telefon i slutet!  annars längtar ja till helgen :)
Oj, nu råkade jag slicka mig om munnen. jag smakade Inte jordgubb. ;)
hasta la proxima!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att läsa att det börjar ordna upp sig för dig! Vi är många som vill komma och hälsa på :)

Hoppas du har det bra därborta och att alla är snälla mot dig. Du är en tuff bruud! <3

2011-11-14 @ 21:24:11
Postat av: DJ

Du fattas mig och mitt liv här hemma.

2011-11-15 @ 06:42:52
Postat av: lolie

Projektet skrider vidare alltså!? för mig också. Sjukt duktiga. klarar vi hela vintern? YES WE CAN! Jag missade skype med dig, jobbade så sent den dagen och när jag kom hem blev jag heligt förbannad över ett brev som Handels skickat till mig.. flåt.. vi bokar ny date? PUSS

2011-11-16 @ 10:20:36
URL: http://lovisa.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0